annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Blåst och regn -.-

Kategori:

Igår blåste det utav bara fan, så man knappt kom fram med cykeln. Och idag regnar det som bara fan -.- wtf
Roligt att cykla i detta sen, eller inte.


Idag någon gång ska dom spärra mitt simkort för jag skaffat nytt och ska byta mobil. Jobbigt om dom spärrar innan jag fått den andra mobilen ;oo


Igår kunde man äntligen se vad lönen blir på. Blev lite mer än vad jag hade räknat med. Gott gott :)) värsta långa inköps listan har jag och Jimmy skrivit. Massa som ska handlas, men är ju för en hel månad så. Massa ska handlas till min fina Tekla med :)) nytt koppel och kanske nytt halsband :pp
Och självklart några nya nallar, för dom har hon bitit sönder ;oo
Vi ska även titta på en ny lampa till rummet, vill ha en mkt finare :dd


Nu göra mig klar för cykling.


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: