annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Ensaaam hemma ;o

Kategori:

Ensam hemma med förutom Tekla då, Jimmy började jobba 40 min efter jag slutat, så fick skynda mig hem så jag hann träffa han lite och så han kunde ta cykeln. Han icke kunde ha bilen idag. :)

Har ringt och hållit på idag för att få ordning på min flex tid. Schemat fick dom ändrat men flexen är fortfarande fel, skulle höra av mig imorgon om det inte ändrats till rätt.
Idag var det även informations möte, tråkigt att sitta en hel förmiddag å bara lyssna typ. Men det gick, fick ju lärt mig en del.

Har även möte nästa vecka så då blir det blir övertid :) eller ah mer på flexen.
Gott :) kan man ta ut det senare.


Å bara imorgon kvar sen är det helg :) gooott. Då ska jag sova ut :)


Tekla har fått fnatt å bäddar om massor i sin säng, tydligen inte nöjd med bäddningen :p så söt är hon haha


Nu lite tv :))


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: