annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Eragon

Kategori:

Nu kollar vi på eragon, den går på elvan :) länge sedan jag såg den. Så jävla söt är Draken när den är liten bebis :)) men tror inte jag kollar klart, oerhört trött :p

Idag har det var en hel del på jobbet, men gott med en del att göra för då går tiden fortare :p vi var i frändefors och brålanda idag, usch och fy vad glad jag är att vi inte bor på något av dom ställena. Haha

Min söta jimmy köpte en liten söt ben & jerrys åt mig förut med :) helt okej god. Men is glass är bättre.

Hoppas fan dom snart är klara med att bygga på taket här, jobbigt när dom står med sina jävla containrar å tar upp hela vägen. Allt hamrande är ju inte heller det roligaste plus att Tekla blir så rädd ;o


Ne nu se mer på film å sen sova :))

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: