annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Förlåt?!

Kategori:

Ibland blir jag så trött, man ber om något så enkelt, men inte ens det kan göras riktigt. Om man inte kan göra det riktigt säg då fan inte ja från början. Men nu vet jag till nästa gång, bättre göra det själv.
Bryr sig helt enkelt inte.
Jag vet inte hur många gånger dom senaste månaderna jag har fått höra ordet förlåt, knappast någon betydelse längre.
Göra samma saker flera gånger och sedan säga förlåt gång på gång, gör att man faktiskt inte bryr sig ett skit om det jävla förlåtet.
Känner ju sig gott uppskattad. Ingen respekt alls tydligen.
Ska man verkligen stå ut med det ?!
Mycket jag ångrar nu som redan är försent -.-
Får ordna det i framtiden så slipper jag detta.
Andra hand är alltid roligt att vara, eller?

Har för övrigt en semester dag imorgon, så jag ska nog dra bort till mamma då och vara hos henne lite.



Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: