annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Galna folk ;o

Kategori:

Helgen är slut ;o
Dags för ny jobbvecka.

Dagen har spenderat i Gbg.
Jag och Daniel har stått på marknad.
Gick faktiskt bra, blev av med en hel del grejer. Så detta ska vi göra om. Bra sätt att bli av med massa saker man inte vill ha, tjäna lite på det istället för att slänga.
Direkt vi kom dit på morgonen och börja bära in saker så flög folk på och började rota, innan vi ens hann få upp saker, lite stressad blev jag då. Helt galna ;o Men det gick bra. Var även en som sålde smink där, så köpte mig en brunkräm och mascara. Mycket billigare än i affären, brunkrämen sparade man 95 kr på och mascaran något samma. Naaajs :))) slipper jag köpa nytt snart :)) vill åka ner och köpa mer smink sen. Såg inte att det fanns fören vi var på g ut för att packa bilen igen. Men nästa gång vi åker dit så :)

Medan vi var där så blev Jimmy inringd till jobbet så han vart icke hemma när jag kom :(( min fina, så nu saknar jag han :o knappt träffat honom idag :oo
Väldigt glad att jag har honom, best boyfriend ever :) får mig att skratta hela tiden. Har nog aldrig haft så roligt med någon som jag har med han, perfekt.
Min lilla spel geek :pp

Snart slutar han och då får jag träffa den bästa någonsin :))

Nu ska jag ut och röka lite, sen en promme med världens bästa hund, Tekla the one and only :))



Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: