annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Jävla liv ..

Kategori:

Att folk kan låta så mkt -.- som om det är rivnings dags :/ fy fan.
Gör ju inte direkt så att Tekla blir mindre rädd. Stackars flicka. Så stressad när man går ute för hon är livrädd för alla möjliga ljud. Min fina fina flicka.

Igår drack jag typ för första gången på en månad :p innan blev det ju lite oftare sådär. Men nu har jag ena tappat suget på det helt. Hände inte något speciellt igår heller. Vi drog in till suads, det var la kul så men kunde haft lika kul hemma :p har nog blivit lite sådär torr. Men så får det vara. En börjar ju bli med åren haha. Slippa vakna upp bakfull och skit dålig som jag blir nu för tiden. Känns som om rör jag mig då så spyr jag. Inte värt. Goare att vara hemma å mysa med Tekla och Jimmy :))


Nu väntar jag på att min kära pojk ska komma hem med kines mat :)) gott gott.
Bambuskott is the shit. Love love. Han har för övrigt jobbat kväll idag med, så jag har vart själv :O förutom min flicka då :))


Nu ska jag kolla på supersugen som går på tvn och hoppas på att Jimmy strax är här :))


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: