annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Pffft

Kategori:

Jävla krångel med min stämpling hela tiden och inte går det att få tag på någon som kan ordna det heller, får gå inom lönekontoret imorgon och se om hon är där så det går att ordna. Dom har lagt in en timmes rast istället för en halvtimme, så hamnar minus på min flex hela tiden. Trots att jag stämplar in ca 20 min innan jag egentligen ska börja. Måste få ordnat. Rasten är lagt in automatisk så man slipper stämpla ut och in på den. Aja det får lösa sig.

Imorgon är det möte hela förmiddagen på kommunhuset. Mindre roligt att sitta där i timmar -.- hoppas på att det går fort.

Det var visning på min lägenhet idag med, kunde inte vara där så mamma fick gå över. Hon tyckte det verkade som om hon som kollade ville ha den. Får hoppas på det och att hon vill ha den så fort som möjligt så jag blir av med den. Och kan slippa tänka på att jag har den.

Imorgon kommer jag knappt hinna träffa min Jimmy något, jag jobbar ju till halv fyra och sen ska han jobba från 16,10 till 21,10. Så han är inte hemma fören typ halv tio och då lägger jag mig typ så jag kommer upp vid fem.

Ne nu ska jag kolla lite tv och sedan blir det sova :)


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: