annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Slut på måndagen (y)

Kategori:

Ännu en vecka har börjat, å måndagen har redan gått.
Ligger nu i sängen och har tänkt sova, så jag orkar upp någorlunda tidigt imorgon.

Det gick inte riktigt som jag tänkt mig med min vita månad, blev allt lite dricka i fredags. Busig. Haha. Men alltid kul att dricka lite med pewster :p vi spenderade kvällen hemma hos Carl.
Var inte hemma allt försent, så gott det i alla fall (y)

På lördagen kom såklart min fina, efter han jobbat. Blev en myskväll med lite film och så :) spenderade även hela söndagen med honom. Samt lite idag.
Imorgon är det faktiskt vår 5 månaders dag :) känns som det är jävla mycket längre tid. Kan vara för vi träffades en del innan vi sa att vi var tsm xd
Roligare med en kille kan man nog inte ha :p awesome.

Imorgon är det även måla med hdv, får la se om jag lyckas med något konstverk xd

Ooh panik panik. Ewe fyller snart, å jag har inte kommit på vad jag ska ge henne :o dålig fantasi yeeees.

Ne nu ska jag gosa ner mig med Tekla :) bästa och underbaraste hunden någonsin.


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: