annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Huvudvärk och jävla seg

Kategori: Allmänt

Sån jävla huvudvärk -.-
Och trött. Sitter i alla fall på jobb och väntar på att dagen ska gå fort fort fort.

Igår kom jennie en sväng å hälsade på mig här, efter det drog vi till kvantum och sedan hem till mamma. Åt middag å så där, sedan blev det en tripp till överby :)
Min fina köpte ett par skor åt mig :)) snäller pojkvän :dd

Jag köpte även en mega stor kattlåda åt Linus, så den store katten får plats :P hittade också datorhögtalare som jag köpte, fast jag har dom till att koppla in mobilen så jag får bättre ljud hemma :pp

Tiden går väldigt fort, herregud. Snart är juli slut. Galet.

Längtar oerhört mkt hem till sängen igen, fy fan vad gött att sova ;O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: