annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Flytt på g

Kategori: Allmänt

Som skrivet tidigare var jag och Jimmy på lägenhetsvisning igår och vi fick den :ddd så nu kommer vi bo ovanför mamma :)) Daniels gamla lägenhet.
1/8 är inflyttning. Kommer bli awesome.
Så mycket större än nu :) en trea istället för en etta. :) då får Jimmy ett eget data rum tills den lilla kommer, så ser vi då. Happy happy Annie :)) Tekla kommer bli sååå glad med, bo nära sin mommo och linus såklart.

Efter vi kollat på den, åkte vi till erikshjälpen och kollade, hitta inget speciellt. En Sverige body åt den lilla som den ska ha när den och Jimmy kollar på match och en nalle åt Tekla :)
Efter det åt vi hemma hos mamma och sedan överby. Hittade lite där, några saker åt mig och lite söta kläder åt den lilla :) Jimmy köpte sitt första till den lilla med. Ett sött set med body, mössa och byxor, snigel tryck på :))
Jag köpte ett annat set med body, byxor, one piece och mössa. Och även vantar så den lille inte kan riva sig själv sen :)
2 nallar köpte vi tsm med.
Sen blev det att handla mat och allt sånt.

Just ja, på morgonen kom Bertil å hämta mig för jag skulle köpa en hundsäng av en till Tekla. Jävlar vad stor den var, var exakt att den gick in i hans bil. Men jättefin. Riktigt nöjd och för bara 300 kr :)) Tekla verkar gilla den med. :)

Känns som om allt blir ännu bättre nu än vad det redan vart och det bästa av allt är att jag har min fina man vid min sida :))) he makes me happy happy happy :dd

Nu ska vi bara få sålt hans lägenhet så är allt klart :) så om någon som läser vet någon eller så som vill ha en etta på flanaden, bottenvåning så hör av er :)

Nu ska jag göra mig klar och sedan blir det jobb sen äntligen helg :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här: