annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Midsommar helgen

Kategori: Allmänt

Så var det dags för ny jobb vecka igen. Känner mig inte pepp. Om det jävla morgon illamåendet kunde gå över någon gång, så jävla jobbigt. Usch. Nyser så jävla mkt när jag mår illa.
Dom senaste dagarna har jag fan vart hur trött som helst (överdrivet), täppt i näsan och mått skit. -.- hoppas det vänder snart.


Midsommar åkte vi upp till mamma och dom på campingen. Var inte så kul för oss så vi stannade bara några timmar sen åkte vi hemåt igen, började må dåligt å så där med. Blev istället en lugn kväll med min fina :))
Lördagen var lugn den med, Jimmy jobbade. Så ewe kom ner en sväng till mig så satt vi å tjöta och så, efter Jimmy slutat tog vi oss en sväng till mc donalds , tig extrem lång tid på att få maten. Senare kom ewes mamma å hämtade henne och jag började kolla på filmen på elvan men slockna någon gång :p denna trötthet asså :/

Igår städade Jimmy och höll på som en liten hemmafru :pp vid fyra ungefär tog vi med oss Tekla och begav oss bort till Ulrika (Jimmys mamma) som bjöd på middag, potatis gratäng och kött. Trevligt trevligt :)

Nu sitter jag här och känner inte alls för att jobba. Men jaajaaaaaa. Efter jag slutat ska jag möta upp jennie så ska vi dra till sportlife en sväng :) sen äntligen hem och dyka ner i sängen. :ddd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: