annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Fredag :ddd

Kategori:

Äntligen fredag :dd yes yes yes
Precis kommit hem från Friskis och hdv. Så slut för denna vecka :))

Idag blir det grogg med ewe, å kanske utgång :)

Å i tisdags var det ju 5 månader med min fina, så han köpte en jätte stor lykta till mig :)) extremt fin :)))

Igår var vi över hos mamma och myste. Spelade Bingolotto, åt kräftor mm. Bertil kom också :) blev någon grogg till, men inte något speciellt för mig eftersom jag skulle upp idag.

Spenderade även dagen med ewe, kolla runt lite i stan å handla lite :)
Fick köpt snygga kallingar till Jimmy, hela 7 st och två par strumpor som jag tyckte var snygga :p

Nu ska jag duscha och sedan över till mamma :)


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: