annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

...

Kategori:

Här får man reda på en (enligt mig) ganska rolig sak. Men bara för det inte passar andra så ska man bara strunta i vad man själv tycker och vill. Då ska man tvingas välja.
Men inte denna gången, denna gång ska jag gå efter vad jag vill. Sen får det bli som det blir. Är ju ett tag kvar att bestämma sig på, så jag har tid.
Allt får lösa sig med tiden.

Idag var ju en klämdag så det fick bli att jag tog en semester dag :)
Funderar på om jag ska dra bort till min lägenhet och göra klart en del i den, måste ena sätta lite fart nu :)
Kanske kan få Jennie att följa med också.
Känns som det går väldigt segt med den nu.
Får nog bli så att jag gör mig i ordning och tar med mig Tekla å drar dit :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: