annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Heja Sverige (y)

Kategori:

Ikväll hejar vi på Sverige, här ska vinnas :))
Heja heja heja


Nyss kommit hem, vart hos mamma och borta i min lägenhet å plockat. Sedan kom Jimmy efter jobbet så körde vi hit saker med. Hela hallen är full ;Oo fy fan.
Aja det blir bra i slutänden.

Igår kollade vi ju på melodifestivalen som alla andra. Tyckte de flesta låtar söööööög. Usch usch. Sveriges låt var ju klart en av dom bättre. Sjukt att det gick så dåligt för den. Va fan är det med världen?! Robin var i alla fall gryyyyym.
Haha lite kul att yohio sa fel stad xd faaaail. :pp


Tekla luktar prutt :p hon fiser å är lite nasty :p


Just ja innan finalen ska jag fan spela Bingolotto, bli rik hade jag tänkt mig :)) kan behövas. Haha


Förhoppningsvis funkar det att jag tar en semester dag imorgon, väldigt kort varsel men måste få klart det sista i lägenheten. Jimmy ville kanske till Ikea imorgon med, men det får vi se hur det blir. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: