annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Ledig tisdag

Kategori:

Har vart ledig från jobbet idag :)
Eller ah alla nere där jag är har vart det idag, skönt. Men imorgon är det dags igen :))

Igår efter jobbet mötte jag Jennie så gick vi in till stan å kollade lite. Hittade en väska, blommor till håret och skor där. Köpte även ett halsband till Jennie.
Efter det hämtade Jimmy mig i stan medan Jennie cyklade på Bettan hem. Vi åkte till överby och kollade lite. Köpte ett vanligt brottar linne, rouge och puder på Gina, sen två kill linnen på H&m, det ena till mig själv, grått med tryck av hörlurar på och ett mörk grått med text på till min bror. Jimmy hittade en tröja, t-shirt och keps där med. Efter det åkte vi till Willys och storhandla mat och lite så :) så nu är det gjort för denna månad :))

När vi kom hem och packat in allt så kom Jennie, så drog vi bort till mamma en sväng. Var där en stund, pratade med henne och Daniel. Trevligt :))


Idag har vi inte gjort så mycket, bara vart hemma och tagit det lugnt :)

Just ja, Jennie hade köpt ett par skor till mig med, svarta med lite spets aktigt på sidorna :) jätte fina :))

Lägger in lite bilder på sakerna med :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: