annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

One day

Kategori:

Sitter här trött å seg, för att strax cykla till jobb.
Bara idag och imorgon kvar.
Sen ledigt i hela 4 dagar :))

Eftersom Bettan stod vid min gamla lägenhet så gick jag till jobbet igår, tog mkt längre tid än att cykla -.-
Men lagom till jag sluta kom Jimmy och Tekla dit, så gick vi hem till mamma en sväng och hälsade på :)
Åkte en sväng till Lidl och handla, sedan hem.
Jennie och lana bus kom bort fort med, sen var det dags för hockey som Jimmy ska se, så blir ju automatiskt att jag kollar med, Sverige vann i alla fall (y)
Efter det somnade jag, märkte ingenting vad som hände runt mig xd

Nu ska jag göra mig klar för att cykla, efter jobbet ska jag en snabbis till stan tror jag sedan heeeeem :dd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: