annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Sommar väder

Kategori:

Äntligen sol och varmt :))
Får hoppas det håller i sig lite.

Dagen på jobbet gick ganska fort ändå, inte allt för mycket att göra. Gott det.
När jag kom hem höll Jimmy på att göra mat :)) fiskbullar och potatis, muuuums :)) och nu har jag vilat en stund. Mycket trött gammal tant :p


Min snälla mamma har vart borta i min lägenhet och kört saker till tippen så man blir av med en del där :) i helgen ska den bli klar. Slippa den mer. (Y)

Men imorgon ska jag och Jimmy gå på bio hade vi tänkt :) iron man 3, har köpt biobiljetter genom jobbet. Lite billigare än vanligt, så nu ska vi passa på :)


Känner mig glader idag, yes yes :)

Tekla min vackra flicka ligger så sött i sin säng å vilar, helt perfekt. Finns ingen bättre hund än henne :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här: