annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

05:05

Kategori: Allmänt

Vart uppe ca 2 timmar nu. Vaknar alltid runt tre å kan inte somna om. Då är det bara att gå upp en sväng.
Tekla sover som en sten och Jimmy med. Lheo han är vaken i magen :))
Så han håller på :) 37 dagar kvar (y)

Satt å funderade på vad det var jag kände i magen, som ett tickande eller vad man ska säga. Syntes på magen också. Å har känt det massa gånger. Så nu sökte jag på det å då visar det sig ju att det är min lilla bebis som hickar därinne XD åh vad jag längtar :) nu är både jag å Jimmy redo för att han ska komma :) allt är ordnat.

I förrgår kollade jag lite på olika annonser, å såg en jättefin mörkgrå/svart divan soffa för enbart 500 kr. Klart jag blev ivrig som fasen för den precis kommit ut på annons, så tjöta lite med Jimmy å Daniel. Så Daniel ordnade bil, tills igår. Så vid tio igår åkte vi å köpte soffan. Å är så jävla nöjd. Jimmy jobbade så han fick se den när han kom hem, men han är allt nöjd han med. Å våran gamla fick Daniel. Ibland har man tur (y)

Senare idag ska jag med Jennie till ua, för hon ska göra en dermal och sedan handla :) men nu ska jag snart försöka sova lite till ialla fall innan vi ska iväg :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här: