annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Fredag :)

Kategori: Allmänt

Spenderat största delen av dagen nere hos mamma :)
Började dagen med möte på af, som gick mycket bra. Sen lite handling med mamma :)

Fått en del samtal idag med som lättat upp en hel del :) gott att lite ordnar sig i alla fall :)

Igår när jag lagt mig, så började Lheo sparka jätte mycket, herregud vad det rörde sig och hade sig. Var det roligaste jag sätt på länge :) han kan roa upp mig med bara lite sparkar :))
Min efterlängtade bebis :) fy vad jag längtar, tjatar å tjatar om det men det är helt sjukt vad jag längtar efter honom :))

Tanken har slagit mig, att tänk om dom sätt fel å det egentligen är en tjej som kommer :P jag som är totalt inställd på pojke även det jag känt på mig att det blir. Spelar ingen roll egentligen, lika älskad för det :))


Har även hunnit med att träffa ewe en sväng idag, alltid trevligt :))
Jennie å Lana har också vart här, så Tekla å lana fick sprungit av sig :))
Så nu ligger Tekla däckad på golvet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: