annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

05.22

Kategori: Allmänt

Usch för att gå upp fem -.-
Tur man slutar ganska tidigt så jag kan dyka ner i sängen igen när jag kommer hem. Sover så otroligt dåligt på nätterna nu med, drömma och tankar hela tiden. Plus ont i armarna. Skenorna hjälper lite men inte helt. Så att ha värk hela tiden när man ska sova/sover är inte det roligaste. Inte konstigt jag är så trött hela tiden också. Får hoppas det går över snart.

Finns andra saker som gör att man inte kan sova med. Att hjärnan går på högvarv. Måste bli ändring snart även om man inte direkt vill. Men det är för det bästa i slutänden. Är ju inte direkt dum i huvudet, som om jag inte fattar vad som håller på. Vissa saker kan man ju inte hjälpa att det händer, så är det bara även om det gör ont. Aldrig kan man få ett ärligt svar på det hela heller, bara massa små lögner och undanflykter. Har ju märkt det senaste att det inte riktigt är som det ska/borde vara. En del är la mitt eget fel men inte allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: