annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

05:38

Kategori: Allmänt

Usch för att gå upp så tidigt, hellre legat kvar i varma sängen. Men det går icke. Nu är det inte så långt kvar ändå. Gott det. Kallare och kallare blir det ute med, kanske dags att skaffa sig en vinter jacka snart.


Att få höra "vill inte" hela tiden är jobbigt. Tiden stannar inte för att man inte vill. Det går inte alltid som man tänkt sig, men det är bara att försöka. Att få någon å känna sig att den är ungefär helt ensam om vissa saker är inte okej, när man i vanliga fall är två om det. Men då kan man inte heller sen komma å ska förvänta sig att enbart vara med på det "roliga". Det är lite som allt eller inget. Så är det enligt mig.
Men nu ger jag upp att försöka prata/tjata för att få något att hända. Nu får det bli som det blir. Jag ska klara mig ändå i slutänden.


Nu ska jag göra mig klar för jobb :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: