annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

3 januari

Kategori: Allmänt

Denna väntan -.- bf imorgon. Hoppas på närmsta dagarna nu. :) otroligt jobbigt att behöva vänta, men finns ju inget annat att göra tyvärr. :( lilla bebis kom nu :))

Ska bli gott att bli av med allt vatten också som jag samlat på mig, fötterna ser ut som bollar typ ;O allt har i princip svullnat, fick ta ut piercingen för ca 1,5 månad sedan pga att jag svullnat i ansiktet med. Karpaltunnelsyndromet i handleden värker rejält, blivit så illa att jag knappt inte ens kan röra tummen där, gör så ont bara att hålla i något. Tycker ändå jag haft en lätt graviditet :) detta för mig har ju kommit den sista tiden, karpal kom ju tidigare men inget som direkt störde då. Men allt är värt i slutänden :) det går ju över. 

Idag är det Roccos födelsedag, hoppas han har det bra där han är :) saknar honom massor, även fast det gått ca 4,5 år. Finaste schäfern någonsin :)) han är nog med sin älskade Kjell i himlen :) 







Nu ska jag ta mig en liten pn, vaknar ju ca varannan timme på natten för att kissa så sömnen blir rejält störd. Men lika bra att vänja sig, kommer ju antagligen behöva gå upp en hel del sen på nätterna ändå :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: