annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Happpppppyyyyy

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och kollar på tv, funderar på att lägga mig strax. Oerhört trötter, blev inte så mycket sömn inatt. 

Lheo är den finaste bebis jag sätt :)) men det tycker alla om sina egna barn haha helt perfekt. Har fyllt i en del i hans böcker om honom själv idag med. Måste fylla i så man inte glömmer :P naveln ramla av idag också. Här går det fort :P å imorgon blir han hela 1 vecka. Egentligen skulle jag ju bli igångsatt imorgon, men nu är han redan här :)) även en väldigt stor förändring i livet, men bara till det positiva. Han är så perfekt. Liten och perfekt. Min perfekta lilla pojke :))) 


Liten Lheo sover så gott :)) 


Prinsen :))



Lheo med sin mormor :))


Å igen :) så fint kort tycker jag :)) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: