annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Mvc

Kategori: Allmänt

Var ju dags för mvc igen imorse. Bm visste inte om jag skulle komma eller inte ifall jag hade fått. Men det har jag ju icke :( fick i alla fall ta något prov å lyssna på hjärta och så. Allt var fortfarande perfekt. Sen gjorde hon en hinnsvepning så att det kanske kan hjälpa till lite. Var öppen 2 cm och allt kändes perfekt sa hon. Men var väldigt obehagligt när hon gjorde den, trodde jag skulle spy. Fick en massa sammandragningar efteråt, men inte hänt så mkt mer än så. Snarare avtagit nu. Fick ialla fall tid för igångsättning om inget hänt. Så 19 januari har vi tid. Hoppas det händer snart. Men ändå gott att ha en bestämd dag som det senast tar slut iallafall :) 

Igår beställde jag ett så sött sätt till Lheo, byxor, slips, skjorta och väst som han ska ha senare :) så jävla gulligt :) 

Tur jag har min älskade mamma som hjälper mig med det jag behöver när Jimmy jobbar :) min mamma är bäst så det så. <3 


Sättet till Lheo :))) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: