annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Aqua blå

Kategori: Allmänt

Nationaldagen har ju varit. Lheos först :)
Kvällen spenderade jag med Ewelina, vi satt hemma hos mig en sväng sedan drog vi in till stan. Ewe fick för sig att hon skulle gå balansgång på såna som ligger i vattnet och flyter mellan båtarna. Smart ide? Ne inte direkt. Inte ens i nyktert tillstånd är det något smart. Första försöket klarade hon sig en liten bit och in igen. Andra försöket mindre lyckat. Hon fick sig ett bad och jag ett jävligt gott skratt XD man ska sluta när man är på topp haha alltid lika roligt med henne ;d 


Blöt ewe väntar på skjuts hemåt 

Efter den blöta turen, drog vi till mc donalds och sedan åkte vi hemåt. Jag hem till min fina pojkvän och våran underbara son. Självklart min fina Tekla med :)


Lördag:
Dagen spenderade jag med min fina son medan Jimmy jobbade. När han kom hem gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Tog med oss vagnen så Lheo kunde sitta i den, han stenslockna direkt i den. Vi kollade runt lite och spelade. Vann stjärnvinst gjorde med :) 



Efter det, drog vi till hemmakväll och köpte några filmer. Vi passade även på att åka å hälsa på Ulrika, så Lheo fick träffa sin farmor lite och vi fick kolla på dom nya valparna. Så söta :) 


Sen blev det hemåt och lägga lilleman, vi kollade på några filmer. Sen natten för oss med :) 



Söndag:
Jimmy jobbade idag också, fast kvällen. Så han släppte av mig och Lheo hos Jennie. Vi drog till torpa och handlade lite inför grillning och kubb :) mycket trevlig dag. Vann över Jennie och Kristoffer med (y) mamma var också med och grillade, så Lheo fick träffa sin mormor med som varit på campingen i två dagar :) Tekla och lana fick springa av sig också. 



Den 18:de ska vi till Liseberg ;O inte varit där sen jag var elva år :Oo förutom en snabbis när jag var 14 :oooo kommer några kompisar till Jimmy då med, två från England och en från Sthlm tror jag det är. w00p w00p


Kommentarer


Kommentera inlägget här: