annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

8 veckor

Kategori: Allmänt

Idag blev våran fina pojke hela 8 veckor :) vad tiden går fort. 2 månader på onsdag och då ska han samtidigt till läkaren på koll. Å jag ska till sjukgymnast på fredag -.- 

Varit så fint väder idag, så vi tog med oss lilleman och Tekla ut på en promenad :) härligt. Vi var även inom Ulrika så hon fick hälsa på sitt barnbarn :)) Lheo fick fin fina kläder av henne med . Han blir så bortskämd så :P 


Mini nilsbakken (y)


Vårtecken :dd



Finaste pojkvän & hund :dd


Lheo med sin farmor :) 


Far & son :))


Jag älskar dig min fina 



Efter promenad och besök blev det hem å laga mat :) kött & Sallad (y) mumma. 
Gick även bort en sväng till ewe å hälsade på. Vi tog oss en promme :) gott att gå lite :)) 
I slutet av månaden/början på nästa blir det en sväng till Ullared med Ewelina, hennes mamma och hennes mammas kompis. Fy vad kul :dd så länge sedan ;O älskade Ullared. Hur ska man överleva utan att handla ihjäl sig ?! ;Oo 

Nu blir det att göra sig klar för natten, gå å lägga mig bredvid min vackra son. Så lyckligt lottad som har en så fin son :)) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: