annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Ännu en fredag förbi

Kategori: Allmänt

Så var denna fredag strax slut med. 
Började dagen med en tripp till sjukgymnast, hon skulle kolla så allt läkt bra efter förlossningen. Vilket det också hade gjort väldigt bra (y) hon sa att det var som om jag aldrig ens fött barn ;P hon tyckte även först det var lite tidigt för mig att börja träna, men efter undersökningen sa hon att det var fritt fram :dd kollade även om mina magmuskler hade dragit ihop sig igen, vilket dom också hade. Så fick fritt fram att göra sit ups nu med, provade på det förut, fyfan. -.- det gick inte direkt bra. Märks verkligen att magmusklerna är "slitna" efter graviditeten. Jaja bara att kämpa på. Fick även göra plankan men bara på knä, inte på tårna. Så jag har att jobba på. Mycket som ska jobbas upp igen. 
Man tänker inte på sånt när man är gravid, men det är en hel del jobb efteråt. Aja ingenting är omöjligt. Det ska allt komma tillbaka. 

Efter näl åkte jag hem en sväng, sen blev det sportlife med Jennie en stund. 
Så efter vi varit där drog jag hem till lilleman och Jimmy :)) har även såklart varit massor inom min underbara mamma. Lite mat å så sen blev det dags för sportlife igen, skönt att komma igång lite ialla fall :) 
Och nu har jag nyss matat och nattat Lheo :) ska själv lägga mig bredvid honom strax. 
Fantastisk fin son har jag. Tänk att jag haft min underbara pojke i 2 månader och 2 dagar redan. :)) sån kärlek jag har för honom <3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: