annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Soool

Kategori: Allmänt

Väntar på att Jennie ska höra av sig, så ska vi gå bort å träna :) röra på allt dö häng XD efter det ska jag träffa den fina Ewelina :dd 

Igår blev våran lilleman 2 månader :D vad även på 2 månaders kontroll och herregud vad våran bebis växer ;P 5230 g, 61 cm lång och 39 cm runt huvud. Mamma gick med oss bort så blev det en promenad på ca 2,5 timma :) hann även med sportlife 2 gånger igår. Mamma passade lilleman medan vi träna och när jag skulle hämta han på kvällen så hade han somnat så gott hos henne så han fick sova över hos mormor :) tur hon bor under mig ;D vad hade jag gjort utan min underbara mamma?! Ställer alltid upp. Finns ingen bättre mamma än henne, är en sån mamma jag vill vara åt min son :dd 

Ne nu ska jag upp till oss och göra mig i ordning ;P 








Lite bilder på världens finaste :))


Sånt här najs ljus blev det när jag skulle ta kort när Jennie solade XD sleten Annie på sportlife men är ju så det ska vara XD 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: