annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

4 månader

Kategori: Allmänt

Idag blir vårat hjärta 4 månader :) 
Tiden går, på lördag är det dop :dd
Mamma håller på för fullt att ordna, syr världens finaste dopklänning med, min mamma kan hon :)
Nu ska det bakas och massa sånt i veckan. 


Gud vad jag älskar våran fina pojke <3 sån trolig stor kärlek till honom. 


I veckan flyttar även Sabine till petersbergsvägen (y) eller ah hon har redan börjat lite, hon fick nycklarna idag. Hjälpte henne packa i lördags lite, sen hjälpte henne upp med ett litet lass idag, och nu hoppas vi på att hon får färg och tappeter fort så man kan börja med det. För den lägenheten hon fått nu är det värsta jag sätt i skicket. Dom/den som bodde där innan har ju riktigt förstört lägenheten i väggar. Fy fan att man kan vilja ha det så. Sabine blev lovad att den skulle vara renoverad innan hon flytta in, vilket den inte är. Mycket dåligt!! Nu får man antingen göra det själv eller vänta en massa månader. Ska hon behöva vänta kan hon ju inte få upp tavlor och ordning riktigt. 



En del av sovrummet, mycket värre i verkligheten!


Har för övrigt börjat göra ordning Lheos rum mer nu, väggtext är uppe och vidare :) blir så fint så fint. Tv har jag köpt åt han med XD 




Nu ska jag strax ut och möta Ewelina å tjöta lite :)) 


Hoooouuujjj. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: