annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Första morsdag

Kategori: Allmänt

Min första morsdag :) spenderat den med min fina son och fina Tekla , efter Jimmy slutat jobba fick jag blommor och lotter av han och Lheo :) vann hela 60 kr (y)
Älskar min lilla familj 



Förra helgen var ju Lheos dop :)) var så roligt att så många kom. Alla fina presenter han fick med. Och även så tacksam för min fina mamma som ställde/ställer upp så ❤️
Tack även till Jennie, Daniel och Johnny som ville vara faddrar till våran pojk :)


Mina hjärtan :)


Är så otroligt tacksam för min familj :) och för mina vänner :)

Imorgon är det dags för storhandling :dd ska även passa på att köpa lite nytt till Lheo :) 




Min skatt, mitt hjärta. Min underbara son. Du kan inte förstå hur mycket jag älskar dig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: