annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Upp och ner

Kategori: Allmänt

Har en gnällig bebis bredvid mig, som är väldigt övertrött men inte kan somna. Stackare. Var så härligt att se Tekla och Lheo förut. Min lilla flicka kröp upp i sängen bredvid Lheo och la sig. Då började han ta på Tekla, ville hålla i hennes tass och vidare. Första gången han "klappar" henne. Värmer så <3 Tekla är så fruktansvärt lugn och snäll mot Lheo. Hon är verkligen en underbar hund. 




Mina hjärtan :) Tekla är dock på g ner där :)



Igår åkte vi en sväng till Camilla och drack lite, sen en sväng till suads. Var inget vidare så direkt igår. Men trevligt att komma ut lite :) 
Lilla Lheo sov hos sin mormor, han älskar att vara hos henne. Mormor är rolig hon tycker han :)



Idag fick jag reda på en fruktansvärt sak. Vad fort ett liv kan försvinna. Känns helt overkligt även för mig. Kände ju inte personen i fråga så direkt. Pratat någon gång sådär när vi varit på samma ställe. Finner egentligen inga ord. Har tänkt mycket på detta idag. Kan liksom inte riktigt förstå att det är sant. Mina tankar går verkligen till hennes familj och vänner. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: